ולהדגמה הבאה ….

אני אוהב הדגמות ודמואים , יש כללים  לכך , כאחראי על דמו של חברה לפחות פעמיים בחיים המיקצועיים שלי אני יודע למה לצפות. הכל מהפסקת חשמל בשנייה שאתה לוחץ על כפתור הדמו בפני לקוח חשוב וכלה במסך כחול של חלונות כשאתה מדגים למשקיע פוטנציאלי. ככול שהמודגם חשוב יותר כך הפאשלה תהא מביכה יותר.

וכמובן עיתונאים בתערוכה או בהשקת מוצר הינם הסטאנדרט של המבוכות.

מישהוא הזכיר את ביל גייטס וההשקה של חלונות 98?

ותודה לשי שהזכיר לי את זה….

והנה היורש החדש והיאה, לחברת SONIM יש מוצר בשם טלפון XP , טלפון קשוח .

החברה מעודדת לקוחות לזרוק אותו למערבלי בטון , מקווי מים ולקשור אותו לזיקוקי דינור – שברת ? תקבל חדש.

ואז הם יצאו לתערוכה והראו אותו לכתב הBBC , והוא בסך הכל רצה להדגים עם האקוואריום שהם  נתנו לו ….

שימו לב לתגובת המנכ"ל – יש לו חוש הומור לפחות.

🙂

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: