נסיעות מבחן טוסטוסים חשמליים – EVT345 תלת אופן

תלת אופן , 2 גלגלים אחוריים. חיה קצת משונה, 2 מנועים (אחד בכל אחורי ).

קצת קשה להגדיר את חוויית הנסיעה על הכלי הזה. ההגה באמצע גורם שכל פנייה הנה למעשה חדה יותר ממה שהתכוונת, בפנייה יש צורך לפצות עם הגוף (כי אתה לא יכול להטות את הכלי ).

המדריך מכריח אותך לבלות כרבע שעה בביצוע פניות ברח' הקטן ליד האולם לפני שאתה יוצא לכביש, והוא יודע מה הוא עושה, הוא מספר שהיו אנשים שהתהפכו ואני אישית מאמין לו.

מצריך התרגלות לניהוג השונה שלו אבל הבחור מסביר שאלו שקנו לא מוכנים לחזור ל 2 גלגלים לאחר כחודש.

מוגבל במהירות ל 45 קמ"ש אבל יש לו תוספת כוח משמעותית (2 מנועים בגלגלים ), ישנה גרסת קלנועית מוגבלת ל 12 קמ"ש.

נסיעה חלקה ,אבל אתה לא יכול להתחמק בין כלי רכב ולכן מאבד ייתרון משמעותי לכלי הקטן , גם חנייה על המדרכה לא באה בחשבון.

אם הייתי גר בעיר הררית שמצריכה יותר כוח והיתה לי חנייה הייתי בוחר בכלי הזה , בנוסף ראיתי תמונה של כלי שמשתמש הוסיף גגון , ממש קלנועית כביש , הילטון.

קצת יקר (16 K ), אבל לאנשים שדו גלגלי אינו אופצייה בהחלט לא רע.

מוצר נישה , לא בשבילי אבל אני מבין שיהיו לו קונים.

אני ממליץ למי שעושה נסיעות מבחן לנסות ולו רק בשביל החוויה על כלי שונה לגמרי.

להיזהר בפניות ולא לעשות אותם מעל מהירות מינימום, תאמינו לי .

4 תגובות to “נסיעות מבחן טוסטוסים חשמליים – EVT345 תלת אופן”

  1. דני Says:

    שלום! יש לי כמה שאלות בקשר לקטנוע זה.
    יש לי בעיה עם שיווי משקל. האם אוכל לנהוג בו במהירות נמוכה?
    איפה שמעת שיש גרסה מוגבלת כקלנועית? ומה המחיר שלה?
    האם הוא נוטה בכיוונים וצריך לשמור על שיווי משקל?
    באיזה מהירות מומלץ לפנות?
    בקשר לגרסה מוגבלת כקלנועית – האם ניתן להוריד את ההגבלה הזו לאחר רכישה?
    למשל ארצה למכור אותו כקטנוע רגיל.

    • jikirsch Says:

      1. בתלת גלגלי אין צורך בשיווי משקל , ובמהירות נמוכה יש יתרון למנועים חשמליים התשובה היא כן.
      2. לגבי קלנועית , ברר באקו מוטורס , המחיר כשאני דיברתי היה זהה , פשוט הוסיפו לבקר הגדרה. ( המידע בן כשנה וחצי לכן שווה לברר האם התעדכן )
      3. הכלי יציב לחלוטין , בפנייה יש להפנות גוף אבל לא על מנת לשמור את שיווי המשקל של הכלי אלא על מנת לשמור את הרוכב עליו. אני לא חושב שבעיית שיווי משקל מפריעה על הכלי הוא מאוד יציב.
      4. פניות של 90 מעלות עשיתי במה שמוגדר מהירות נמוכה , בערך חצי ממה שהייתי עושה על טוסטוס רגיל , לא מפריע במיוחד רק צריך להתרגל.
      5. אין לי מושג לגבי הורדת ההגבלה, נשמע לי בעיית רישיון כי קלנועית לא דורשת רישוי כביש וכלי רכב כן . תשאל באקו מוטורס

  2. Shai Aharonov Says:

    שלום
    זה הקטנוע שאני חושב לקנות יד שניה שנת 2008
    האם ידוע לך על בעיות טעינה איתו (בעיות עם המצבר או המטען
    שמעתי שהוא נוסע רק 10 קילומטרים בין טעינה לטעינה האם זה נכון?

    • jikirsch Says:

      תשמע , מצב מצברים הנו לפי השימוש, ככל שהם ישנים יותר כך המרחק עליהם קטן יותר.
      אבל הפיתרון לכך הנו החלפת מצברים כמו בפרייבט ( שאל באקו מוטורס לעלויות )
      הטווח הרשמי הנו כ 50 ק"מ ואני מצאתי שהנתונים על שאר הכלים נכונים כך ש 10 ק"מ נשמע משונה אלא עם כן מדובר ביישוב עם עליות מטורפות ( שים לב עליות יורידו את הטווח ).
      הכלי חמוד , תביא בחשבון שאתה לא הולך לעבור איתו בין רכבים אבל למי שלא מוכן ליפול ולא רוצה רכב גדול הוא בסדר גמור.

כתיבת תגובה