טוסטוסים חשמליים – נסיעות מבחן – EVT168

דגם ראשון – EVT 168

ראשם ראשוני – יפיפה , וספה קלאסית מגניבה.

אני לאנגר ועדיין היה לי נוח לשבת עליו , לא הייתי רוצה לשבת עליו שעות אבל לאדם קטן יותר (בחורה 🙂 מצטער על השוביניסטיות ) הוא מתאים ביותר.

EVT 168

EVT 168

הזינוק מצריך התרגלות , ממש ספורטיבי , מנוע 3.5 בוחות סוס למשקל עצמי 128 ק"ג , יותר חזק ממה שתצפו.

למעשה הזינוק ברמזור מאוד מהנה , חלק ועוצמתי (יחסית, למי שיש אופנוע 250 סמ"ק ההערה הזאת תצחיק אבל לטוסטוס …)

הנסיעה עצמה חלקה ומהנה, זריז לתימרון בתנועה , למעשה זריז מידי ומפתה אותך לעשות דברים שבדיאבד עדיף היה שלא.

אבל זאת בעיית נהג לא של הכלי.

שקט ומגיב במהירות , 2 מצבי כוח רגיל וכוח שנותן עוד 2 כוחות סוס . ההמלצה להשתמש במצב כוח לזינוק וכשרוצים לעבור את ה 45 קמ"ש.

למעשה הזינוק עם מצב הכוח חזק מאוד , אפשר לוותר עליו בשיגרה (חוסך חשמל ).

אכל את ההשתלבות התנועה ללא בעייה , העלייה בקפלן לא הורגשה בכלל , עליות יותר קיצוניות יצריכו מצב כוח .

הרייס בשדרות שאול הביא למהירות של כ 65 קמ"ש והיה מביא ליותר אלמלא הכביש מלא בורות.

סופגי הזעזועים יכולים לספוג שיפור אבל ברמה סבירה, מהירות שיוט נורמטיבית של כ 50 ק"מ.

ייתרונות – יפיפה ומגניב, זריז וקטן, עולה רק כ 10K ש"ח (יש ניסיון איתם בעולם מסוף 2004 ולכן מוכחים לחלוטין).

יש אפשרות להחליף את הסוללות לקיט יותר קל שמגדיל את הטווח מ 40 ל כ 60 ק"מ.

מינוסים – קטן , אי אפשר להרכיב ,

מתאים למישהו/י שצריכים סטייל ולא איכפת להם לא להרכיב. האחרים יקנו מהדגמים האחרים בנסיעות המבחן.

הערה : פוסט זה הוא חלק מעמ’ טוסטוס חשמלי זה כדאי בבלוג שלי, לידיעת המגיעים מגוגל, מומלץ לקפוץ לעמ’.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: